بهداشت دهان و دندان

صبح ناشتا اول آب بخورید

چرا باید اولین کاری که صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دهید، نوشیدن یه لیوان آب باشد؟ 7 علت برای شما می آوریم تا بیشتر بدانید:

17 مرداد 1401

طرز تهیه کیک اسفنجی نرم و لطیف؛ پرطرفدارترین کیک خانگی

با طرز تهیه کیک اسفنجی، پایه انواع کیک، به خصوص کیک های تولد آشنا شوید و با طبخ آن در منزل، یک مهمانی درست و حسابی به راه بیندازید.

27 اردیبهشت 1401

با وحشت بچه ها از دندانپزشکی چه کنیم؟

گرچه با رویش دندان ها بچه ها فرصت تغذیه بهتر و بعد هم سفره شدن با خانواده را پیدا می نمایند، ولی در معرض مشکل جدیدی هم قرار می گیرند که خراب شدن دندان هاست. بعضی از بچه ها از روبرو شدن با دندان پزشک می ترسند که در مطلب زیر روش هایی را برای مقابله با...

28 آبان 1400

جواهرات را چطور تمیز کنیم؟

خبرنگاران : نحوه تمیز کردن جواهرات را با برترین و ساده ترین روش ها در ادامه بخوانید.

28 مهر 1400

تازه ترین تکنیک ارتودنسی

ارتودنسی یا مرتب کردن دندان ها هم مثل خیلی از اقدامات درمانی، دردسر های خودش را دارد. برخی ها از دشواری تحمل دستگاه های عظیم ارتودنسی روی صورت و چانه شان گله دارند و برخی ها هم دوست ندارند وقتی می خندند، برق فلز ها لبخند شان را بپوشاند. تحلیل ریشه و...

4 مهر 1400

پرولاپس دریچه میترال

پرولاپس دریچه میترال یک اختلال نسبتاً شایع و اغلب خوش خیم است که در آن دریچه میترال (واقع در سمت چپ قلب ) دارای ناهنجاری مختصر بوده و می تواند درجاتی از نشت دریچه ای (نارسایی میترال ) را به همراه داشته باشد. پرولاپس دریچه میترال یک صدای...

2 مهر 1400

از 8 مزیت سلامتی انگور غافل نشوید

بسیاری از تمدن های باستانی فواید سلامتی انگور و میوه آن را شناخته اند؛ از پیشگیری از شیوع بیماری های قلبی گرفته تا جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع 2، می توان به خواص دارویی میوه انگور اشاره نمود.

10 شهریور 1400

6 دلیل حیاتی برای مصرف ماست در وعده سحر

متخصصان تغذیه تاکید دارند به دلیل خواص بی نظیر ماست روزه داران باید اهتمام ویژه ای به مصرف آن در وعده سحر داشته باشند.

17 اردیبهشت 1400

اتفاقاتی که با عدم مصرف لبنیات در بدن رخ می دهد

در مطلب زیر می خواهیم ببینیم اگر مصرف لبنیات را کنار بگذاریم چه اتفاقی در بدن رخ می دهد.

24 بهمن 1399

دستگیری قاتل دانشجوی دندانپزشکی

14 تیرماه، ساعت 18 و 40 دقیقه، روزی بود که پدر علی، فکرش را هم نمی کرد پسرش را در آن غائله مرگبار از دست بدهد. خیابان تختی یاسوج، آن روز شاهد وقوع حادثه ای دردناک برای علی شفیعی بود.

3 دی 1399

آشنایی با هزینه های سفر به استانبول

هزینه سفر به استانبولهزینه سفر به استانبول : استانبول یکی از عظیمترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می نماید و تنها شهر عظیم دنیا است که در دو قاره واقع شده است.

2 تیر 1399

معرفی مرکز خرید تفلیس مال گرجستان

مرکز خرید تفلیس مال گرجستاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با مرکز خرید تفلیس مال کشور گرجستان آشنا خواهیم کرد.

27 اسفند 1398

چرا متخلفان پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو معرفی نشدند؟

شش نماینده مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون آموزش، بر ضرورت جلوگیری از تکرار مجدد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد تاکید کردند.

2 دی 1398

پذیرش سالانه 6هزار گردشگر خارجی سلامت در بیمارستان های مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که این دانشگاه در زمینه گردشگری سلامت پیشگام است، اظهار کرد: سالانه 6هزار گردشگر سلامت از کشورهای مختلف در بیمارستان های مشهد پذیرش و بستری می شوند و این تعداد با احتساب خدمات سرپایی به گردشگران سلامت به...

25 شهریور 1398

چکار کنیم تا دهانمان خشک نشود؟

ابتلا به برخی بیماری ها می تواند خشکی دهان را ایجاد کند، مثل سندروم شوگرن، دیابت، ایدز، اضطراب، افسردگی، پارکینسون، عفونت های باکتریایی و ویروسی و نارسایی مزمن و پیشرفته کلیه.

4 شهریور 1398